Från hästen som tog sin kompis dator....

Haha! Ni ska se mimmis min! Hon letar efter sin dator, som jagtog. Ja, jag hittar inte min egen så jag fick ta mimmis... Utan att fråga...  Jaja, hon ska få tillbaka den... Nån gång... I alla fall så är min någonstans i snön så nu när det smälter kommer den väll fra, förhoppnings vis!  Igentligen har jag inget vettigt att skriva men eftersom Annie är sååååå dålig på att uppdatera så så man ju ta saken i egna hovar! Haha, Annie kommer väl snart. Usch, det är måndag! Det är då Annie körså hort med mig, men förhoppningsvis så är hon så snäll så hon bara jobbar liiiiite. Nej, men det är ganska sjönt att känna att man har gjort sitt bästa. Aja, ska äta eftermiddags maten. BYE!

 / Hjärtat <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0