Hejsvejs!

Jahaop, nu är det bara TVÅ veckor kvar sedan sitter jag i GÖTEBORG!!!!! Och mamma är med såklart! Inte bara jag :P . MEN den där sittbens innflammationen har inte blivigt bättre och jag ska får spruta och rönka den.... skit kul (NOOOT!) Usch och jag vet inte när jag kommer tillbaka till ridningen igen, ni ska bara förstå hur mycket jag saknar min lilla polle! Vill bara hoppa upp och rida NU, men nej, det får jag ju förståss inte :( Det är inte roligt på något sätt!
Aja, någon gång blir det väll bra!

/ Annie! :) 

Kommentarer
Postat av: becca<3

Vad ska ni göra i göteborg? då kanske man kan träffas på en fika eller något?

2011-02-12 @ 16:44:04
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0