Det var länge sedan....

Hejsan allihopa! :D Det var väldigt länge sedan jag skrev nu men har inte haft något att skriva om direkt men nu har jag fått typ MASSOR av sprutor eller ja... två i alla fall :> Och de gör så SJUKT ont, jag skrek så att det hördes ut i väntrumet, och när jag kom ut så stirrade en kiten tjej vettskrämt på mig (upps...) Och i dag har jag ridigt Tippy, Heidis  häst.  eller ridigt och ridigt, skrittat av i skogen efter att heidi ridigt henne trött, men det var jätte kul och jag uppskattar verkligen att jag fick rida henne lite :D

Men det var allt jag hade idag!

Många kramar, er Annie <3

Kommentarer
Postat av: becca<3

ååh jag har längtat efter att du skulle bloggat, och så tycker jag att din mamma borde börja det med :)



hihi du får blunda och försöka slappna av när dom ger dig sprutor så gör det inte lika ont, om dom nu inte råkar träffa en nerv, men oftast gör det ont för att man spänner musklerna och så det är bättre att slappna av, om det är svårt så får du låtsas som att jag sitter där och prata med dig eller får dig att skratta eller nåt.. :)

2011-04-25 @ 18:14:59
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0