Varför?

Det känns så hemskt, så himmla hämskt, i går satt jag och grät både över mamma och matteläxan.Farfar är död.  Jag måste ta några andetag innan jag fortsätter.... Okej, han har ju varigt på sjukhus/äldreboende i ca ett år, så han var sjuk och hade ont. Men nu är han i himmlen och kan göra precis vad han vill, jag tror och hoppas på det i alla fall. Jag tror att han bygger ett hus, jag vet att han var väldigt intresserad när pappa bärettade om sina byggprtjekt. Jag tycker om min farfar. Jag saknar honom. Han dog i onsdags kväll, alla hans barn och fru (farmor) var där, så han dog med dom omkring sig. Jag kan inte skriva mer om detta för jag ser knappt tangenterna. Men ja, idag är det en helt normal fredag, med idrott, tyska, svenska, matte och träslöjd. Och sedan ska jag hem till pappa och tyse och Annelie. Och i morgon fyller jag år! (Kanske inte så glatt som det brukar vara...) Men ändå! Melissa ska sova över från lördag till söndag så det ser jag fram i mot. Ska även påpeka att hon är värdens bästa bästis! Ja, nu har jag inte mer, ha en bra helg, och som lorik skulle ha sakt, FREDAGSMYYYYYYYYS! 

Bye! / Annie 

Kommentarer
Postat av: mamma

Söta gumman! Tänker på dej o hoppas att födelsedagen ändå blir kul och en ljusglimt! Du är fin! kram

2010-09-17 @ 08:31:17
Postat av: Melissa(bästis)

Tack Annie, du är en underbar människa och jag hoppas din farfar har det så bra han kan ha i himmlen.



Kram

2010-09-17 @ 16:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0