Tjenix alla :)

Ja, det finns dagar man bara inte orkar, läxor, jobbiga lärare (-.-) mm. Men då känner man hur skönt det är med en EXTRA lång helg :) Ja, studie dag på måndag, kan det bli bättre? Naturligt vis kan det de, jo, det blir ja... Vet inte vad jag ska säga men känner att denna helgen kom med något säskilt!! Har ju haft 3prov i veckan. Matte engelska och svenska, de tre huvud ämnena alltså. Men nu ska jag luta mig tillbaka, fixa låtar till min MP3 som jag fick av TL, eller så får denns hjälp när han kommer hem ;) Är inte värds teknisk... Tror jag fått det från mamma... OCH pappa :P

Ja, nu bler det en mysig kväll med bakpotatis här hemma ;) Men vi hörs

(och du Melissa, Jag är lika mkt din bästis även om jag går på magkännsla, eftersom du ÄR bäst!)

Kram Annie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det värkar som nån läst mejlet :I

2010-09-26 @ 14:12:05
Postat av: Melissa(bästis)

Det värkar som någon läst mejlet :I

2010-09-26 @ 14:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0