Mina underbara djur!

Det är ni, Sippo, Junior, Tyson och Hjärtat! Vi finns i vått och tort, varmt och kallt och ja... ALLTID! Och jag älskar er sååå mycket! Jag lovar av hela mitt hjärta att jag kommer stå vig er sida så länge ni gör desamma. Det finns faktist ingen pålitligare, snällare (vissa undantag!) och gulligare än ni fyra! Men när jag tänker på er vandrar tankarna vidare, ja, faktist ända till Pampas och så långt i väg som till Maja, Maja, den underbara katten! Du var sååå söt! Men ja, om det inte gick fram så älskar jag er allihop!

Ja, pampas och jag  obpsss! blev den bilden när jag OCH pampas blindar, aja! Vad lycklig jag var då! <3
HjärtatMin underbara sötnos!!!!
SipppoGulliga Sippe! Junior Junior förra sommaren !
Tyson Sisst men APPSÅLUT inte minst, Tyson!

// Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0