Jahapp...

Nu är det första inlägget på min alldedes egen blogg. Lite kul är det ju :)

Nu blir det stängda dörrar och HÖG volym på TV. Det är ju faktist MFF-HIF i dag, tyvärr. Jag tycker att det skulle vara olagligt för framförallt såna som petar att titta på en sådan match. Både memeti  och daniel andersson är avstängda, så det blir nog mycket mer liv än vanligt. :/ Men det är det värt, det är ju så han är :P

Jag har hunnit rida i dag också :) Och det gick faktist bra :) Hjärtat fattade rätt galopp i båda varrven och var väl hyfsat snäll... Även om fåglarna i väggen är super läskiga... Okej, jag medger LITE att även jag tyckte att de var LITE läskiga... Aja, nu blir det som sakt lite TV och kanske ska jag kika i min nya tidning som jag köpte igår

Hade bra! // Annie :)Jag och hjärtat i sommras

Bjuder på denna, på mig och sötosen... Jag ser väl lite knäpp ut, men Hjärtat ser precis lika bra ut som alltid!

Kommentarer
Postat av: Melissa(bästis)

Ni är lika söta båda två<3 :D

2010-09-15 @ 18:39:47
Postat av: Anonym

2010-09-15 @ 18:51:29
Postat av: mamma

Najs blogg! Hoppas du skriver ofta. Kram!

2010-09-15 @ 18:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0