Hemma från skolan...

Nu är man äntligern hemma, förutom bion hade vi redovisning om de olika partierna, och jag är ju sämst på att prata inför grupp, men ändå så var vi väll kanske inte bäst, men tydligen bra :) Fick jobba med moderaterna, i min grupp var det, jag, melissa, jasmine och Khalid, khalid hade hemspråk och jasmine kan bara engelska... så på redovisningen var det ju jag och melissa som drog det tunga lasset om man säger så. Men men, bion var väl lite långtråkig... Men det var ju lite kul också... De som var där vet exakt vad jag pratar om :P Ja, nu blir det väl dator, städa, mat mm :) Så ha en bra eftermiddag och torsdagkväll så hörs vi snart Sippo
Finns det något gulligare än en katt i sommaren? Nja, kanske... en häst i sommaren kanske??

Kommentarer
Postat av: Melissa(bästis)

bion var mycket "underhållande" xD

2010-09-16 @ 18:37:44
Postat av: mamma

Gosekissen! Ha det bra nu i veckan! Kommer att sakna dej!

2010-09-16 @ 21:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0