Ett medelande från en häst...

Ja, eftersom det är min blogg också, alltså min OCH Annies så kännde jag att jag ville skriva lite!

Dom är snart klara med det stora ridhuset, det är enormt!! Jag längtar tills man får sträcka på benen där, en och en annan dressyr tävling kan man väl hoppas på? Och så äntligen slutar det att komma massa stora grävmaskiner, lastbilar och alla andra såna saker. Och så kommer ju Annie i dag, haha, ska jag slänga av henne i skogen? :P Vet inte riktigt... Men jag har sett här att hon kanske ska komma tidigt i morgon, hoppas på det för då blir det ju extra ompyssling hoppas man på! Aja, Saknar Mitzy!! Har inte hunnit träffa den nya men hoppas att hon är snäll! Nu ska jag tugga lite mer hö, hörs! // Hjärtat

Kommentarer
Postat av: Melissa(bästis)

Hälsa till Annie från mig, Hjärtat<3 :)

2010-09-26 @ 14:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0