Bläää!

Nu är jag trött, trött i huvudet och i hela kroppen.Det finns vissa dagar som man bara vill sova, inte gå upp. Strunta i alla lärare. Bara gå hem. Skälvklart skulle jag aldrig någonsin göra något sånt. Iblad händer för mycket på samma gång.  Det känns som om jag har typ 1000000 läxor fast jag har typ 2.

Jag längtar inte tills i morron om man säger så. Det blir det jobbigaste på länge, riktigt länge. Kommer nog skriva ett inlägg i morgon, och göra äkligt mycket matte. Det rännsar bort alla andra tankar. Ska ju på farfars begravning. Ja, sånt ÄR skitjobbigt, men vad ska man göra?

Trevlig kväll alla!  /Annie

Kommentarer
Postat av: Melissa(bästis)

Gå och få ett minne för livet<3

Även om det inte är den bästa sorten minne...

2010-09-28 @ 16:37:28
Postat av: mamma

Vad klok du är Melissa!

2010-09-28 @ 20:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0