Orättvis??

Nu har jag funderat på en sak, är allt orättvist? Nej är svaret. Allt är inte orättvist. Men säg mig då varför Mamma bröt sitt ben när lika väl Hjärtat kunnde fått panik och slängt av mig så JAG bröt ett men. Eller?Finns det värkligen en annledning till allt?  Iblad tror jag inte det, nu tror jag inte det. Jag vet inte varför men det känns inte så. Vissa människor är ju väldigt religösa och ber till gud och så, men när det bler översvemningar, sväld och så mycket mer, tar gud ledigt då? Eller vad är det som häner? Det är även orättvist att vi här i norden har det så bra medans baenen i afrika (vissa) svälter. Varför blev jag tilldelat ett så bra liv medans vissa inte? Det är många frågor utan svar... Fundera på  det... Så ses vi! Er Annie

Kommentarer
Postat av: mamma

Min kloka lilla tös. Svåra frågor!

2010-10-29 @ 09:20:00
Postat av: lovisa

Godmorgon:) vad händer idag?

vill du följas med blovlogin?:)

2010-10-29 @ 09:37:49
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Becca<3

jag tror det finns en mening med allt fast vi inte alltid kan förstå det själva..

2010-10-30 @ 13:53:53
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0