OMG!

Ja, OMG! Nu är det såhhär att jag har åkt ambulans, det var faktist coolt xD Men det var ju mamma som behövde det. Mamma har brytigt benet på två stållen, eller ankeln, vristen, eller vad man nu vill kalla det. Ja, så hon ska operera sig. Jag vet inte när, eller när hon kommer hem. Men jag hoppas på snart!! Iaf, Melissa, jag ska fråga om jag får ta med de till skolan, om, vill du se de? :P (rönkenbilderna)  Dom är faktiskt rätt så coola...  Lite läskiga också kanske! Aja, snart skola... Sen läxor (antagligen)... sen stall (L)!... Sen SOVA! Jag såv så skönt i nat, när chocken släppte. Jag var ju påväg att spy i går.

Krya på dig MAMMA!!!

// Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0