Ni underbara!

Jag insåg att det finns s många underbara presoner, vissa med lite extra guldkant och jag har insett hu dålig jag är på att berätta det för dom! Men det SKA jag göra nu!

Melissa - du underbara männsika! Jag kan bli tokigt galen på dig, men jag vet att du är den bästaste bästisen i hela vida värden! Jag tycker SÅÅÅÅÅÅÅå mycket om dig!

Mamma - Du har såå sjukt ont, men tänker ändå på mitt, dennis och peters välbefinnande. Du glömmer aldrig att säga att du älskar en och finns alltid där med den där björn kramen!

Dennis - Du är min bästaste storebror alltså! Du är jordens snällaste kille och finns alltid där så att man kan skratta med/åt dig :P

Peter - Du är nog lite knäpp... På ett bra sätt då! DIG skrattar man åt nästan hela tiden och jag har svårt att ta dig på allvar, men du är en underbar person!

Becca - Du är en helt underbar person och e fantastisk på alla sätt och vis! Och du är men "storasyster!"

Ni är fantastiska människor som förgyller min dag! utan er hade jag nog inte varigt den jag är i dag, TACK!

 // Annie

Kommentarer
Postat av: Melissa(bästis)

Tack<3 ='D

2010-10-22 @ 15:57:01
Postat av: mamma

Du är fantastisk själv lilla gumman! Tack för de fina orden. Älskar Dig!

2010-10-22 @ 17:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0