Det skulle vara så lätt för mig att säga att jag inte hittar hem,men det gör jag, tror jag.

Vad ska jag skriva nu dåe? Jag är ganska trött faktiskt, snard ska man diska och sen blir det stallet och lite eng.

Imorgon ska vi dansa, hiphop tror jag det var. Ska bli ganska kul, jag är väl inte direkt "dans typen" . Men men... Och så ska vi till reningsverket i hässleholm, du vet, där avlopps vattnet kommer in, inte så sugen på det faktist xD Men det ska bli intressant. Hoppas vi ska till bibblan i morgon xD Haha xD Nej, men jag behöver faktist lämna och låna! Så det så! Jaja xD 

Ha det bra för det ska iaf ja! :D

// Annie <3 


Kommentarer
Postat av: Melissa(bästis)

Jaja, bibblan för dom anledningarna ja ;)

2010-11-08 @ 14:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0