Hesare än hesast -.-

Ja, nu kan jag knappt prata och klockan är bara 14min över 7! Min röst kommer spricka totalt i skola, kommer ju inte få säga någonting -.-  Nej, nu ska man inte sura när man ser är stjärnklar natt, nej just det det är ju morgon! Det är nåt så sjukt mörkt...  Saknar sommaren! <3 Igår när jag red var det roligt... se om jag kan bäretta för Mel... Antagligen inte, hon kommer inte höra ett ord vad jag säger, det jag jag ju knappt själv, SÅ hes är jag!! Jag får väl gå på halstabletter och glass i dag. Ojoj! Prövade rösten nu och jag kunnde prata normalt :D Nu ja... xD

Have a nice day!

Din Annie

Kommentarer
Postat av: becca <3

Jag kan inte heller prata glömde mina halstabletter hemma så det känns som om jag har svalt sandpapper eller nåt liknande :O vi får båda krya på oss eller hur!? :) kram!

2010-10-26 @ 11:50:55
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0