Hästar,hästar och mer hästar

Är de inte underbara?! De underbara djur som kallas hästar! Vad har vi som människor gjort för att förkäna dehär djuren? Vi har huggt ner rengskogar, förgiftat floter , skapat krig, döddat vissa djur arter och sååå mycket mer och ändå får vi dessa underbara djuren att ta hand om och älska. Jag är otroligt tacksam för det! Idag ska jag till dom, dehär underbart fantastiska djuren och framförallt till min älskling, Hjärtat! <3

Vill även hälsa till Mel xD Jag vet att jag träffa dig idag men ja xD Och du .... Tack!

Ha det bra för det ska ja! / annie

en polle :D

Till henne ska jag <3 Vad har jag gjort för att förkänna dig?

Kommentarer
Postat av: Melissa(bästis)

Vsg...fast jag vet inte vf :-)

2010-10-25 @ 16:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0