don't forget to be you

Nej, gör inte det... Jag har tänkt på en sak... Hur kan man vara sig själv om man ser ut som alla andra och man kopigerar andras klädstil,smink,hår osv. Det är inte du/den det är någon annan som har hittat på det och sedan vill alla andra se ut så! För tänk om alla gick runt i svart topp och jeans årtet om och dyngnet runt. Hur tråkigt skulle inte det vara?? Jo, SUPER TRÅKIGT! Det är faktist nästan så, de flesta tonåringar har blont/brunt/blekt hår, plattat, och denhära nya jackan som är snor dyr (som inte änns är fin!) och ja oftast jeans/tights och någon tunika/topp. Det finns ett ord för de här människorna. Fjortisar. Tänk på det... Jag vet inte om jag vill det... Jag tycker det är knäppt, jag tycker att såna som gåt runt i råsa hår och massor av färger är super coola! Varför? Jo, de ser ut som de vill, inte som någon annan har kommigt på!


Detta ät MIN åsikt. Alla har sin egen!

Många kramar Er Annie!


Kommentarer
Postat av: Melissa(bästis)

Det finns många olika sätt och sticka ut på, ett av dom är att vara annurlunda :)

2010-10-26 @ 22:09:35
Postat av: Melissa(bästis)

i sig själv alltså :P

2010-10-26 @ 22:10:15
Postat av: mamma

Jag blir alledeles varm. Du skriver precis det jag vill att du o Dennis ska ha lärt er! Va er själva o va stolta över det! Sen kan man va sig själv i tights o tunika med bara man gör sitt eget val. Du är bäst gumman. Älskar dig.

2010-10-27 @ 09:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0