Livet... så tror jag =)

Jag kom och tänka på det här i går kväll, detta låter 99% ologiskt men; Jag tror att livet är någonting någon skapade( jag tror inte på gud alltså kallar vi honom/henne för M, kej xD?) japp, han skapade människor för att dom skulle födas,växa upp, gå i skola,  hitta en man, jobba, skaffa barn, se barnen växa upp, dö. (Ofc ha lite roligt där i mellan ;) ) Men då kom en människa... vi kallar den här människan för... A . Denna A var trött på att bara lixom... existera, hon/han ville leva (kanske var A liiiite kär i M också xD Strunt samma, det har inte med detta att göra!)  ja då sa den där idioten "Jag tycker detta är tråkigt, det händer ju inget!" då blev M sur och då skapade han problem,konflikter,krig osv. Förstår ni hur jag tänker? och du måste vi leve med det, bara för den där idioten A...  Jag tror faktist på dethära kanske inte till 110% men ja.. till 64 i alla fall =)

Kom gärna med egna förslag och idéer! Vad tror du? =)


Mel, eftersom du tyckte den förra upgiften var för svår så ska du få något att bita i, du måsta beröma någon som är ÄLDRE än dig. Där fick du!

// Vems Annie är jag nu??


Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla fina toka. Du är klok du.

2010-11-26 @ 11:31:27
Postat av: Melissa(bästis)

Din gök, jag tyckte den var för lätt, men spela roll, intressant det där med M och A <3 ;)

2010-11-26 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0