Jag är min egen, ingen annans!

Okej, nu har jag gått och stört mig på en sak ganska länge! det är med att man säger "Din kompis" "Din dotter" "Din" vad som hälst! Ja, jag är kanske din  dotter, jag är kanske din kompis, men jag har ett namn!  A - N - N - I - E, okej? Och om man inte vet vad jag heter, fråga, jag svär, jag biter dig inte =)!  Hjälp vad fånigt det här lät... Men jag tycker ändå att man inte ska kalla någon för "din" för det är ingen som äger mig, dig eller någon annan, vi är våra egna! 

Många kramar! / Min Annie :P 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fast du avslutat alla inlägg tills nu med "er Annie". Men du har en poäng. Kram Din mamma ;-)

2010-11-08 @ 15:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0