En dörr öppnar inte sig själv

Jag kom och tänkte på dethära... Jag skulle gå ut från toa här om dagen. Jag glömde trycka ner handtagen och gick rakt på dörren, precis som om den skulle öppna sig själv. Eller kanske att någon skulle öppna den åt mig? Nej, vet ni vad jag fick göra? Jag fick lösa problemet själv och trycka ner handtaget. Nu låter dethär weard... Men jag ska berätta klart. Jo, det känndes som om dethär var ett problem. Ett helt vanligt problem, som exempel mellan mig och ... junior (weard...) Japp, jag och junior har bråkat säger vi och jag går bara rätt på, och möts av dörren och tror att den ska öppna sig. Det gör den inte, eftersom jag inte gjorde något åt det. OIch ingen annan kommer och öppnar den åt mig, inngen annan löste problemet åt mig. Så jag fick ta ett steg tillbaka, och trycka ner handtaget själv. Jag fick helt enkelt lösa problemet själv. 

Förstår ni nu?

Nu måste man ju ha en bild på Junior för han gick med på att vara exempel! <3 

// Er Annie! <3

Junior
Tror detta är för 2-3 sommrar sedan! Ha det bra för nu ska jag fixa tacos xD 


Kommentarer
Postat av: Melissa(bästis)

Du är otrolig Annie ;P

2010-11-20 @ 18:29:49
Postat av: mamma

Söta Junior o min kloka flicka!

2010-11-20 @ 18:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0