Ålder?

Hehe, jag och peter satt i bilen i går från stallet och då hoppade denna frågan ut ur min mun: "Varför blir vuxna så glada om man tror att dom är äldre?" allvarligt, det är ap konstigt, och de flesta i min ålder blir glada om man tror att dom är äldre, VARFÖR?! Super konstigt... Vadå om man är gammal, vadå om man är ung, man är aldrig älde eller ungre än vad man faktist är, det är omöjligt, så det så!


Hoppas jag har väckt en tanke hos er läsare. Vis Ses och hörs! / Annie

Jag och hjärtat i sommras

Visst är vi söta? :P Vet att jag har använt denna bilden innan men men :P

Kommentarer
Postat av: mamsen

Fast du menar ju yngre antar jag o jag tror att man tänker ung = snygg, gammal = ful o ingen vill ju va ful. Lite förenklat kanske men jag tror så.

2010-11-09 @ 16:16:54
Postat av: Cia

Hallå Annie, Cia här! Läser din blogg ibland, roligt att få ta del av alla dina tankar. Fortsätt på det viset! Kram Cia

2010-11-15 @ 12:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0