Någon annan?

Tänk om man fick chansen, chansen att vara någon annan. Jag vet precis vam jag skulle villja vara... Hehe, det vet säkert ni också. Eller så har ni kanske inte äns tänkt på det. Det är faktist lite roligt, att kunna tänka sig att man vaknar upp som någon annan, att tänka som nåhon annan... och kanske inte äns veta var ens kök är... eller toalett. Jag kan föreställa mig det... och om man är någon som är tex., ett år äldre och man kan inte schemat, inte var lektions salarna ligger och värst av allt, man fattar ingenting! Kanske är det bra ändå, att man är sig själv... men om jag inte får vara.... Så vil jag iaf kunna läsa hans tankar ;)



/Jag är jag, och inte M...  :P

Puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0