Gnägg på er :)

Ja, nu var det så sjukt länge sedan jag skrev. Så nu ska jagskriva lite, i går skulle det varigt dressyrtävling, som inte blev av för det här jäkla underlaget, så all träning bara gick upp i rök. Fast Monika sa i dag att jag och Annie kanska kan tävla mellan Mars och Oktober, dressyr såklart! Så det ser vi fram i mot! Som ni kanske vet var jag hos kiropraktorn i höstas p.g.a något länd problem, jag vet inte riktigt, men det börjar faktist bli bra numen det skulle ta ett halv år innan det var riktigt bra men men. Annie var hos mig i dag, träningen gick super bra! Fast det blev ganska jobbigt så jag latade mig i slutet (hihi). Lasse kom också in i slutet.

Nu ska jag snart gå in (det sjka jag inte alls men jag vill det) så vi ses!


/ Hjärtat

gdj <- Ich! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0